miercuri, 3 decembrie 2014

Din Palm Beach pana-n Dubai...



Dl. presedinte ales Iohannis pleaca in concediu la Palm Beach unde umbla rechinii cu covrigi in coada si asta dupa ce dl. Ponta, presedinte respins, a fost in concediu in Dubai, probabil sa caute petrol. Mama da ce se munceste in Romania frate.

Despre cel din urma am aflat toate amanuntele zguduitoare ce a mancat, ce a baut, cum a dansat, cu cine a fost, pe banii cui? si albumul foto aferent, cand toata Romania astepta cu sufletul la gura Bugetul. Stau infiorat acum sa aflu toate amanuntele picante ca deja m-am abonat la Realitatea TV ca sa fiu corect informat. Cum? Pai am fixat pe postul tinta dupa care am aruncat telecomanda pe fereastra ca sa nu fiu tentat sa dau dracu pe altceva si sa mi se clateasca creierii.

Pana sa inceapa sa curga "dezvaluirile" plec si eu in concediu pana la Vadu Lat ca sa imi incarc bateriile cu energie pozitiva ca doar gandind pozitiv tinzi inspre "sa fie bine ca sa nu fie rau"... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu