joi, 4 decembrie 2014

La dentist....

Ieri am plecat la dentist sa-mi mai consolidez dantura. Nimic deosebit s-ar putea spune dar cum printre alte preocupari sunt si ingrijitor de catele, trebuia sa rezolv problema. Nu puteam s-o las pe Mura, cam naravasa la doar un pic peste un an, impreuna cu bunica Saba ajunsa la 17 ani, vai de capul ei, ca probabil gaseam din doua, una.

Am dus adolescenta la cotetul ei, locuinta copiilor din vecinatate care doar in acte mai sunt proprietarii fapturii, ca in rest fugitiv... vin'la tata sa pupe printesa, nu mai musca ca tampita ca-mi rupi pantalonii... Vai iubita, vin'la mama, a mancat fetita? s-a cacat fetita? a facut pipi fetita? nu ma mai linge animalo... Tatiiii vezi ca ne grabim, avem nitica treaba, o mai lasam un pic.

Am luat cu mine printesa si castronul cu papita ca s-o tin ocupata pana dispar si am momit-o in bucataria tinerilor. Cand am auzit sunetul specific facut de porci in troaca, m-am furisat inspre iesire. Cand inchideam cu cheia, dinauntru se auzeau deja chelalaieli sfasietoare iar usa metalica era raschetata cu entuziasm. M-am inchinat si am plecat la dinti.

Am revenit nici intr-o ora cu gura punga strangand intre masele, alea care au mai ramas, un somoiog de vata ca sa nu-mi pierd tot sanagele din vene. M-am apropiat de usa, am ascultat si neauzind nici musca, am deschis increzator. Fetita statea cuminte pe canapea de ziceai ca e de plus, doar cand m-a vazut s-a repezit un pic la mine, devenita brusc fericita si m-a calarit nitel. Dupa emotionanta regasire am plecat repede la domiciliu personal, sa nu se streseze prea tare printesa.

N-a trecut mult si a inceput sa vomite. O data, de doua ori, vomita intr-una. Am sesizat imediat factorii de raspundere ca ceva nu este in regula cu patrupeda. Mai tarziu am primit un telefon de jos si vocea fetei un pic impacientata a inceput sa insire... a mancat o punga cu boabe cu tot cu punga, a gaurit canapeaua, a servit dischete demachiante, betisoare de urechi, partial niste facturi, a ros niste papuci si niste pastile de Nurofen... Asta e, ce vrei sa-i faci acum, bine macar ca a scapat de gripa... :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu